Ocupații - coduri COR

Funcționari în serviciul cu publicul > Agenți în centre de informare > Recepționeri (exclusiv în domeniul hotelier)  >
Recepționist
422601
Codul COR 422601 se referă la ocupația de recepționist. Aceasta presupune primirea și îndrumarea oaspeților, precum și oferirea informațiilor necesare acestora. Recepționistul trebuie să aibă cunoștințe despre produsele și serviciile oferite de unitatea în care lucrează. De asemenea, trebuie să asigure un contact pozitiv și profesionist cu clienții și să răspundă întrebărilor acestora. Recepționistul poate fi, de asemenea, responsabil pentru gestionarea rezervărilor și a înregistrărilor. În plus, el poate avea responsabilități administrative, cum ar fi procesarea documentelor și plăților.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitate
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri.
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul
Funcționari în serviciul cu publiculFuncționarii în serviciul cu publicul tratează cu clienții în legătură cu organizarea de călătorii, operațiunile financiare (monetare), cererile de informații, programarea întâlnirilor, operarea centralelor telefonice și se ocupă de intervievarea pentru anchete sau pentru completarea aplicațiilor de eligibilitate pentru servicii.
Casieri, operatori la ghișeu și asimilați
Agenți în centre de informareAgenții în centrele de informare furnizează informații clienților sau obțin informații personal, prin telefon sau prin alte mijloace electronice, cum ar fi e-mailul, în legătură cu organizarea de călătorii, descrierea de produse sau servicii ale unei organizații, înregistrarea și întâmpinarea oaspeților și vizitatorilor, stabilirea de întâlniri, conectarea apelurilor telefonice și colectarea informațiilor de la respondenții la sondaje sau din aplicațiile pentru servicii.
Consultanți și funcționari în agențiile de voiaj
Funcționari în centrele de informare
Operatori centrale telefonice
Recepționeri în domeniul hotelier
Funcționari în birouri de informații
Recepționeri (exclusiv în domeniul hotelier) Recepționerii (exclusiv în domeniul hotelier) primesc și întâmpină vizitatorii, clienții sau oaspeții și răspund la întrebările și solicitările acestora, stabilind inclusiv întâlniri.
recepționist
Operatori de interviu pentru sondaje și cercetare de piață
Agenți în centre de informare neclasificați în grupele de bază anterioare
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date