Ocupații - coduri COR

Specialiști în domeniul administrativ-comercial > Specialiști în vânzări, marketing și relații publice >
Specialiști în relații publice
2432
Codul COR "2432" se referă la ocupația de "Specialiști în relații publice". Această ocupație implică planificarea și implementarea de strategii de comunicare pentru a construi și menține relații pozitive între organizații și publicul lor țintă. Specialiștii în relații publice trebuie să cunoască și să utilizeze instrumente de comunicare precum presa, radio, televiziune, internet și evenimente pentru a promova produse, servicii și idei. De asemenea, ei trebuie să înțeleagă și să gestioneze relații cu publicul, să răspundă la solicitări și să monitorizeze și să evalueze rezultatele activităților de relații publice.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitateSpecialiștii cu ocupații intelectuale și științifice dezvoltă stocul existent de cunoștințe, predau în mod sistematic și aplică teorii și concepte științifice sau artistice ori se angajează în orice combinație a acestor activități.
Specialiști în domeniul științei și ingineriei
Specialiști în domeniul sănătății
Specialiști în învățământ
Specialiști în domeniul administrativ-comercialSpecialiștii din domeniul administrativ și comercial îndeplinesc sarcini analitice, conceptuale și practice pentru a furniza servicii în domeniul financiar, dezvoltarea resurselor umane, relații publice și marketing, vânzări în domeniul tehnic, medical, tehnologia informației și comunicațiilor; coordonează și revizuiesc structurile organizaționale, metodele și sistemele, precum și analizele cantitative de informații care afectează programele de investiții.
Specialiști în domeniul finanțelor
Specialiști în domeniul administrativ
Specialiști în vânzări, marketing și relații publiceSpecialiștii în vânzări, marketing și relații publice planifică, dezvoltă, coordonează și implementează programe de diseminare a informației pentru a promova organizațiile, bunurile și serviciile și reprezintă companiile în activitatea de vânzare a unor game de produse și servicii tehnice, industriale, medicale, farmaceutice și de tehnologia informației și comunicațiilor.
Specialiști în publicitate și marketing
Specialiști în relații publiceSpecialiștii în relații publice planifică, dezvoltă, implementează și evaluează strategiile de informare și comunicare care asigură înțelegerea și imaginea favorabilă cu privire la companii și alte organizații, bunurile și serviciile acestora, rolul lor în cadrul comunității.
specialist în relații publice
mediator
referent de specialitate marketing
specialist protocol și ceremonial
consultant cameral
purtător de cuvânt
brand manager
organizator protocol
organizator relații
organizator târguri și expoziții
prezentator expoziții
specialist relații sociale
expert relații externe
curier diplomatic
specialist garanții auto
analist servicii client
asistent director/ responsabil de funcțiune (studii superioare)
corespondent comercial
asistent comercial
specialist în activitatea de lobby
arbitru
manager atragere fonduri
ombudsman
Specialiști în vânzarea de produse tehnice și medicale (exclusiv TIC)
Specialiști în vânzarea produselor de tehnologia informației și comunicațiilor
Specialiști în tehnologia informației și comunicațiilor
Specialiști în domeniul juridic, social și cultural
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativi
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date