Ocupații - coduri COR
Specialiști în domeniul administrativ-comercial > Specialiști în vânzări, marketing și relații publice > Specialiști în publicitate și marketing >
Manager de produs
243104
Managerul de produs este ocupația din clasificarea COR (Clasificarea Ocupațiilor din România) codificată cu 243104. Această ocupație presupune responsabilitatea de a planifica, coordona și controla producția și distribuția produselor sau serviciilor unei companii. Managerul de produs trebuie să monitorizeze și să analizeze datele privind produsele și să facă recomandări în vederea îmbunătățirii calității și a performanțelor acestora. El trebuie să asigure un nivel adecvat de stocuri, precum și o bună comunicare cu furnizorii și clienții. De asemenea, el trebuie să asigure respectarea cerințelor legale și de siguranță în producția și distribuția produselor sau serviciilor.
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori |
Specialiști în diverse domenii de activitateSpecialiștii cu ocupații intelectuale și științifice dezvoltă stocul existent de cunoștințe, predau în mod sistematic și aplică teorii și concepte științifice sau artistice ori se angajează în orice combinație a acestor activități. |
Specialiști în domeniul științei și ingineriei |
Specialiști în domeniul sănătății |
Specialiști în învățământ |
Specialiști în domeniul administrativ-comercialSpecialiștii din domeniul administrativ și comercial îndeplinesc sarcini analitice, conceptuale și practice pentru a furniza servicii în domeniul financiar, dezvoltarea resurselor umane, relații publice și marketing, vânzări în domeniul tehnic, medical, tehnologia informației și comunicațiilor; coordonează și revizuiesc structurile organizaționale, metodele și sistemele, precum și analizele cantitative de informații care afectează programele de investiții. |
Specialiști în domeniul finanțelor |
Specialiști în domeniul administrativ |
Specialiști în vânzări, marketing și relații publiceSpecialiștii în vânzări, marketing și relații publice planifică, dezvoltă, coordonează și implementează programe de diseminare a informației pentru a promova organizațiile, bunurile și serviciile și reprezintă companiile în activitatea de vânzare a unor game de produse și servicii tehnice, industriale, medicale, farmaceutice și de tehnologia informației și comunicațiilor. |
Specialiști în publicitate și marketingSpecialiștii în publicitate și marketing dezvoltă și coordonează strategiile și campaniile de publicitate, realizează lansarea pe piață de noi bunuri și servicii, identifică și dezvoltă oportunitățile de piață pentru produsele și serviciile noi, precum și pentru cele deja existente. |
art director publicitate (studii medii) |
organizator activitate turism (studii superioare) |
specialist marketing |
manager de produs |
Specialiști în relații publice |
Specialiști în vânzarea de produse tehnice și medicale (exclusiv TIC) |
Specialiști în vânzarea produselor de tehnologia informației și comunicațiilor |
Specialiști în tehnologia informației și comunicațiilor |
Specialiști în domeniul juridic, social și cultural |
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic |
Funcționari administrativi |
Lucrători în domeniul serviciilor |
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit |
Muncitori calificați și asimilați |
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente |
Muncitori necalificați |
Ultima actualizare: 03/15/2025
Despre codurile COR
Sursa datelor: mmuncii.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe
Despre codurile COR
Sursa datelor: mmuncii.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe