Ocupații - coduri COR

Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ >
Funcționari în domeniul resurselor umane
4416
Codul COR 4416 se referă la funcționarii din domeniul resurselor umane. Acestia se ocupă de recrutarea, selecția și evaluarea personalului, dezvoltarea de programe de formare și dezvoltare profesională, administrarea planurilor de beneficii, dezvoltarea și implementarea politicilor de resurse umane și dezvoltarea de relații cu angajații. De asemenea, acestia se ocupă de gestionarea conflictelor de muncă și de promovarea unui mediu de lucru pozitiv. Funcționarii din domeniul resurselor umane sunt responsabili pentru identificarea nevoilor și cerințelor angajaților și pentru asigurarea că acestea sunt satisfăcute.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitate
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri.
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul
Funcționari în serviciul cu publicul
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare (birou) în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficiile poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, din evidența dosarelor de personal, verifică materialul pentru a stabili conformitatea cu sursa originală a materialului și scriu în numele persoanelor analfabete.
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficii poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, verifică materialul privind conformitatea cu sursa originală a materialului, țin evidența dosarelor de personal și scriu în numele persoanelor analfabete.
Funcționari bibliotecă
Curieri și sortatori corespondență
Codificatori, corectori și asimilați
Copiști și funcționari asimilați
Funcționari pentru activități de secretariat
Funcționari în domeniul resurselor umaneFuncționarii din domeniul resurselor umane mențin și actualizează dosarele de personal, cum ar fi informații cu privire la transferuri sau promovări, evaluări de performanță, concediile angajaților efectuate ori acumulate, salarii, calificări și instruiri profesionale.
referent evidența persoanelor
Lucrători în servicii suport neclasificați în grupele de bază anterioare
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date