Ocupații - coduri COR

Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Funcționari în domeniul resurselor umane >
Referent evidența persoanelor
441601
Referent evidența persoanelor (441601) se referă la ocupația de a menține și actualiza baze de date cu informații despre persoane. Acesta poate include înregistrarea datelor personale, verificarea identității persoanelor, actualizarea informațiilor despre persoane și arhivarea documentelor. Referentul evidenței persoanelor trebuie să aibă cunoștințe de bază în domeniul informatic și să fie capabil să utilizeze programe specifice. De asemenea, trebuie să aibă cunoștințe privind legislația privind protecția datelor și a vieții private. Referentul evidenței persoanelor trebuie să fie atent la detalii și să aibă abilități bune de comunicare.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitate
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri.
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul
Funcționari în serviciul cu publicul
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare (birou) în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficiile poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, din evidența dosarelor de personal, verifică materialul pentru a stabili conformitatea cu sursa originală a materialului și scriu în numele persoanelor analfabete.
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficii poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, verifică materialul privind conformitatea cu sursa originală a materialului, țin evidența dosarelor de personal și scriu în numele persoanelor analfabete.
Funcționari bibliotecă
Curieri și sortatori corespondență
Codificatori, corectori și asimilați
Copiști și funcționari asimilați
Funcționari pentru activități de secretariat
Funcționari în domeniul resurselor umaneFuncționarii din domeniul resurselor umane mențin și actualizează dosarele de personal, cum ar fi informații cu privire la transferuri sau promovări, evaluări de performanță, concediile angajaților efectuate ori acumulate, salarii, calificări și instruiri profesionale.
referent evidența persoanelor
Lucrători în servicii suport neclasificați în grupele de bază anterioare
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date