Ocupații - coduri COR

Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ >
Funcționari pentru activități de secretariat
4415
Codul COR "4415" se referă la funcționarii pentru activități de secretariat. Acest cod cuprinde ocupații precum secretar, șef de secretariat, asistent de management, șef de documentare, operator de calculator și alte ocupații similare. Aceste persoane sunt responsabile de prelucrarea informațiilor, organizarea documentelor și pregătirea corespondenței. De asemenea, acestea au responsabilități administrative și oferă asistență managerială.
cod CORdenumire ocupație
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori
Specialiști în diverse domenii de activitate
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri.
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul
Funcționari în serviciul cu publicul
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare (birou) în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficiile poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, din evidența dosarelor de personal, verifică materialul pentru a stabili conformitatea cu sursa originală a materialului și scriu în numele persoanelor analfabete.
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficii poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, verifică materialul privind conformitatea cu sursa originală a materialului, țin evidența dosarelor de personal și scriu în numele persoanelor analfabete.
Funcționari bibliotecă
Curieri și sortatori corespondență
Codificatori, corectori și asimilați
Copiști și funcționari asimilați
Funcționari pentru activități de secretariat Funcționarii pentru activitățile de secretariat ordonează corespondența, filele (cardurile), facturile, chitanțele și alte înregistrări în ordine alfabetică sau numerică ori în conformitate cu sistemul de evidență utilizat. Aceștia localizează și îndepărtează materiale din dosar la cerere (atunci când se solicită); de asemenea, fotocopiază, scanează sau expediază prin fax documente.
arhivar
funcționar documentare
Funcționari în domeniul resurselor umane
Lucrători în servicii suport neclasificați în grupele de bază anterioare
Lucrători în domeniul serviciilor
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit
Muncitori calificați și asimilați
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente
Muncitori necalificați

Categorii de date