Ocupații - coduri COR
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativ > Funcționari pentru activități de secretariat >
Funcționar documentare
441502
Codul COR "441502" se referă la ocupația de "funcționar documentare". Aceasta presupune activități de prelucrare, arhivare și gestionare a documentelor. Acestea pot fi documente scrise, electronice, audio-video sau alte forme de informații. Funcționarul documentar poate fi responsabil de organizarea, menținerea și distribuirea documentelor, precum și de asigurarea securității acestora. El poate fi, de asemenea, responsabil de transferul informațiilor între departamente și de actualizarea bazelor de date. Funcționarul documentar trebuie să aibă cunoștințe de informatică și de birotică.
Membri ai corpului legislativ, ai executivului, înalți conducători ai administrației publice, conducători și funcționari superiori |
Specialiști în diverse domenii de activitate |
Tehnicieni și alți specialiști din domeniul tehnic |
Funcționari administrativiFuncționarii administrativi înregistrează, organizează, arhivează, evaluează și realizează prelucrarea informațiilor, efectuează lucrări de secretariat privind operațiunile financiare (de casă), aranjamente de călătorie, solicitări de informații și întâlniri. |
Funcționari cu atribuții generale inclusiv operatori la mașini de scris/calcul |
Funcționari în serviciul cu publicul |
Funcționari în serviciile de evidență contabilă și financiară |
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare (birou) în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficiile poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, din evidența dosarelor de personal, verifică materialul pentru a stabili conformitatea cu sursa originală a materialului și scriu în numele persoanelor analfabete. |
Alți lucrători în servicii suport în domeniul administrativAlți lucrători în servicii-suport din domeniul administrativ îndeplinesc sarcini de redactare în ziare, instanțe de judecată, biblioteci și oficii poștale, îndosariază documente, pregătesc informații pentru prelucrare, verifică materialul privind conformitatea cu sursa originală a materialului, țin evidența dosarelor de personal și scriu în numele persoanelor analfabete. |
Funcționari bibliotecă |
Curieri și sortatori corespondență |
Codificatori, corectori și asimilați |
Copiști și funcționari asimilați |
Funcționari pentru activități de secretariat Funcționarii pentru activitățile de secretariat ordonează corespondența, filele (cardurile), facturile, chitanțele și alte înregistrări în ordine alfabetică sau numerică ori în conformitate cu sistemul de evidență utilizat. Aceștia localizează și îndepărtează materiale din dosar la cerere (atunci când se solicită); de asemenea, fotocopiază, scanează sau expediază prin fax documente. |
arhivar |
funcționar documentare |
Funcționari în domeniul resurselor umane |
Lucrători în servicii suport neclasificați în grupele de bază anterioare |
Lucrători în domeniul serviciilor |
Lucrători calificați în agricultură, silvicultură și pescuit |
Muncitori calificați și asimilați |
Operatori la instalații și mașini; asamblori de mașini și echipamente |
Muncitori necalificați |
Ultima actualizare: 03/15/2025
Despre codurile COR
Sursa datelor: mmuncii.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe
Despre codurile COR
Sursa datelor: mmuncii.ro
Conține informații publice în baza legislației privind drepturile de autor și drepturile conexe